Heipparallaa!

Taas meni viikko ja aika yllättävän nopsaa :) ei oikein kauheesti kerennyt ajattelemaan että olis tylsää, mitähän sitä tekis? vaan koko ajan oli jotain :)

Työharjoittelussa oon nyt ollut. Tein kaksi liinaa poppanasta ja paperinarusta mattopuilla, otin kyll kuvan kännykällä mut en saa siirrettyä niitä koneelle :/ Mut aika kivat oli ja mukavaa tekemistä.

Nyt sit oon täss muutaman päivän verran väkertänyt matonkuteista kude koreja myyntiin sinne talolle :)

Ja tässäpä näitä-

tää oli ihan eka- ja on vielä kesken...


ja tässä toka oli mun omista kuteista tehty meille- jokseenkin jäi liian löysäksi ylempää mut sen verran viisaampana taas uutta tekemään :)


tosi näppärä esim pienille leluille- vaikkakin vaan tää on mun tyttären päästä löytynyt jo usiamman kerran ;D hän meinaa että se olis hattu eikä suinkaan kori :) mut kiva silleen et voi pitää pöydällä ja ei haittaa jos tippuu lattialle. ei olla sitten lasten syntymien jälkeen uskallettu pitää lasisia kulhoja pöydillä ettei sit vahingossa puttoo..


Ja sitten tällä hetkellä suuren urakan alla oleva kori- tätä oonkin perjantai illasta asti väkertänyt.


Siis yllättävän raskas työstöstä hommaa. Mulla on peukalo,hartia ja oikena käden lihakset kaikkialta todella kipeinä. Se ei jotenkin kule ihan yht helposti kuin normi lanka :D Mut kivaa näit on tehdä vaikkakin paino vain suurenee ja suurenee tehdessä...

Ja tähän kuvaan onkin sitten kiva lopetella :) tässä on fasaani aitamme päällä joka on alkukesästä asti käynyt useasti pihallamme. Tuossa kuukausi sitten sillä oli puoliso ja kolme poikasta mutta ei niitä ole nyt hetkeen näkynyt. Toivottavasti kukaan ei ole pistänyt niitä lihoiksi :/


Ja näin 10vuotta suuresta murhenäytelmästä- pitäkäähän jokainen huolta lähimmäisistänne ja muistakaa kertoa kuinka paljon heistä välitätte! koska koskaan ei voi tietää...

Mukavaa sunnuntaita jokaiselle!

Terkuin Miiuska

-mulla olis bloginamuhaaste tarjolla-

siel ois vasta 6910 kävijää ;D ja 10 000 kaipailisin ;D