Sain Pikku-peikolta tunnustuksen ja nyt saan vihdoin laitettua sen.. Olen joskus aiemminkin saanut tämän mutta teen uudellen, ja halukkaat voivat sitten napata mukaansa ;)


"Tämän tunnustuksen toiveena on, että tämä jaetaan eteenpäin seitsemälle (7) blogille, ja että samalla kerrotaan seitsemän asiaa, mitä ei ole vielä blogissa kertonut."


 

1.  Olen ollu aviomieheni kanssa 16vuotiaista asti yhdessä. Jouluna tulee siis 6v täyteen. Naimisissa ollaan oltu 2v ja lapsia on puolitoista vuotias prinsessa ja puolivuotias pärisyttelijä poika.

 

2.  Minä myös rakastan sinihome juustoa.. kaikessa pitää olla sinihomejuustoa, ja paljaaltaan se on parasta!! viimeks tänään, no eilen söin :)

 

3.  Pelkään piikkejä, neuloja, HAMMASLÄÄKÄREITÄ.. haluaisin tatuoinninkin, mutta pelko on liian suuri.

 

4.  Rakastan kirpputoreja! sitä ei varmaankaan tarvitse enempää selitellä.. :)

 

5.  Toiset on hirveitä siivoushulluja, mut itse olen täysin päinvastainen.. eli tavarat on aina levällään.

 

6.  Limsaa tulee kitattua päivittäin, jos ei jonain päivänä tuu juotua ni sit varmasti seuraavana päivänä.. ja tämä on aviomieheltäni opittua :D

7.  Olen katsonut kaikki salkkareiden osat. Jos en ole uusina jaksoina niin ainakin viimeistään uusintoina! :D

Ja halukkaat voivat napata mukaansa koska kaikilla on ihanat blogit  :)

Terkuin

Miiuska