Heissulis!

 

Pikku tauko oli päivittelyssä.

sen verran nyt ilmoittelen että edellinen harrastukseni, kortteilu on hiipunut olemattomiin. Myyn tarvikkeita pois ja koht oon puolet jo myynytkin. Ei siit enää tullut mitää enkä turhaa viittinyt haastaka tavaraa- kun ei ne mitää edullisia ole edes.

No mutta, ei hätää! kyll mä ain jotain keksin! meinaa MUUMIT! 

Meill on ain tykätty muumeista, itse olen aina katsonut muumeja, jopa ennenkuin meill oli lapsia. Ja meill on monenmonta muumi DVD:tä mutta että kunonnon muumi fanitus, holistisuus jopa.. Ei ois uskonu :D hihii...

No joo- sanoin ennen äp päivää että alan niit keräilee MUTTA vain 1 muki per kk. ja VAIN muki :D no joo- tässäpä tulos mitä tähän mennessä olen kerännyt/saanut.

Nää on käytössä:

+ Rakkaus tuplamuki (jossa pysyy tarrat ja pysyy vain kirjahyllyssä koristeena)

+iso pyöreä vihreä muumipeikko peltirasia (oli alennuksessa Kodin 1:sessä)

+ensimmäinen ja täll hetkell oleva ainoa lautanen ( halpa-hallissa tarjouksessa)

ja tänään löyty tälläset ihana kynttilä lyhdyt-

 

Että tällästä, täll kertaa ;D 

katsotaas et mitä sit seuraavall kerrall oon keksinyt :D

 

Mukavaa ja Aurinkoista kesää jokaiselle!!

terkuin Mia

 

*Huom! bloginamu on toistaiseki Bannissa(jos sattuu täyttymään kävijämäärä)*