Tuumasin jo silloin että en mä "saa" hakea sinne kouluun, kun työkkärin papruissa lukee et ei alle 25vuotiaat saa tukea työkkäriltä mut näin se vaan mun työkkäri neuvoja/ohjaja meinas et mun täytyy hakee sinne.

No tänäänpä soitin työkkäriin mut ohjattiin kuitenkin viereiselle paikkakunnalle koska täällä on yksikkö viel tän viikkoo kiinni kun ovat kesälomalla-maanantaina tulevat takaisin.

sieltäpä sanottiin mulle puhelimessa että ei, ei ei ei ei- en saa tukea koska en ole 25v, tai en ole täyttämässä. K.o henkilö ihmetteli puhelimen toisessa päässä miksi mulle on tälläistä ehdotettu (ja toihan oli ainoa mitä mulle ehdotettiin viime käynnillä ja sillon sanottiin et saan kaiken tuen yms yms.) Hää sano et ens viikoll sit soittamaan omalle ja setvimään- kyllä jaksaa veetuttaa! Ja eniten sitä toista ihmetytti et miksi mun tiedoissa ei lukenut k.o keskustelua vaikka niie pitäis AINA kirjata moiset sinne!

Tää puhelimen toisessa päässä olija sano et voihan se olla et sais opintosetelin ja sillä mutta siittä tulis mulle itelleni kustannuksia-eli ei käy järkeensä sekää. en tiiä en- kaippa se selvii sit ens viikolla.

Mineen mee mihkää sit jos kerta en tonnekkaa pääse vaik hyö itte ehotti! prkl sano mun sanoneen!

Huoh!..

Yritin soittaa sille etsivällenuoriso työntekijällekkin että voisko hää setviä tota mulle pohjaksi et miten noi menee niinkuin oikeesti- jos toinen sanoo toista ja toinen toista.

mut eipä hää vastannu- pariin otteeseen koitin.

Mut mä hiippasen unille- sen verran nyt on ramaseva olo et huhhuijjaa-

palataan!

ja pitäkee immeiset peukkuja!

-Miiuska